понеділок, 9 листопада 2015 р.

9 листопада День української писемності та мови

 До рідного слова торкаюсь душею,                      
Боюсь  очорнити чи зрадить  його,
З цих слів  наша  мова, пишаємось  нею -
Це  музика  й  пісня  народу  мого.

Без  неї не  зміг  би на  світі  прожити
Не зміг би  помітить  земної  краси,
Не чув  би й не  бачив,  як  шепчеться жито,
З якого  стікають  краплинки  роси.

Вона - джерело й найчистіша  криниця,
З якої  черпаю натхнення  й  снагу.
Вона  кришталево дзвенить і  іскриться,
Я  нею тамую духовну  жагу.

У  шелесті  трав, у цвітінні  калини 
Я чую цю  мову  у сні й наяву
Вона  в  моїм  серці, -  це  вся  Україна,
Я дихаю нею,  я нею  живу!
Вчіть українську, читайте українською, слухайте українське, дивіться українське і найважливіше - спілкуйтеся УКРАЇНСЬКОЮ!
 

Немає коментарів:

Дописати коментар