суботу, 6 грудня 2014 р.

Зустріч ГЕРОЯ,односельчанина,учасника бойових дій на Сході


Млиниська громада  зустрічає ГЕРОЇВ, воїнів  АТО, захисників  нашої України ,  великих  патріотів  нашої  держави,  біля   райдержадміністрації м.Жидачів    серед  яких  наш  односельчанин  Гутковський  Ярослав.

Сьогодні  раді  ми  Тебе  зустріти
І  з  вдячністю   даруєм   Тобі   квіти
Ти  для  усіх  героєм  став,
Бо  наші  сни  оберігав.
Так   Ти  не  спав,  щоб  ми  заснули,
І  ось  ми  зустрічаємо  Тебе -
Ми  не  забули !!!








Не плач, прошу, нічого не змінити...
Мій час настав, покликала війна...
Я маю рідну землю захистити,
Вона ж у мене як і ти - ОДНА...
- Мій любий, доки серце в грудях б'ється
За тебе буду Господа молить...
Моя любов до тебе озоветься
І від ворожих ГРАДів захистить.
Ти мене дочекайся з війни!                                                                                    Я приїду в село на світанку...                                                                           Коли сняться рожевії сни,                                                                                     І не рвуть тишу "гради" і танки.                                                                           Коли бджоли п'ють чисту росу,                                                                              І лелеки сідають на хату...                                                                                                                        Я ж не міг ось цю рідну красу,                                                                            Ворогам просто так дарувати...


Хай кожен син повернеться додому.
Хай кожен батько обійме родину...




Ні! Не  вмерла  Україна, і не  вмре  ніколи!                                                       Бо  ми,  браття-українці, знаєм  ціну  волі!                                                   Наші  рідні  віддавали  життя  за  свободу!                                                          То ж  докажем  і ми,  браття,    якого  ми  роду!
Україна  наша  мати!  А  ми  її  діти.
То  ж  не  дозволим  ми  нікому  нас  всіх  розділити!                     



Пишаємось  Вами  і  дякуємо  за  все. Нехай  всіх  Вас  береже  Господь. Повертайтесь  живими!!!  Ми  Вас  любимо  і  чекаємо !!!







Немає коментарів:

Дописати коментар