неділю, 21 лютого 2021 р.

Горить зоря її поезії над краєм (150-річчю від дня народження Лесі Українки)

 Я прилину до вас

Першим вітром тужливим весняним,
Журавлиним ключем
Прилечу із натомлених дальніх доріг,
Повернуся сюди
Солов'їними першопіснями,
Рушником обернусь
В прадідівський святий оберіг.
Коли перші громи розітнуть
Чисте небо промінням вогненним,
Коли гомін лісів відгукнеться вам
Смутком тужливим моїм,
Отоді пом'яніть, я прошу вас,
Отак всі про мене,
Щоб цей спогад у вічні,
Незнані світи долетів.
25 лютого виповнюється 150 років від дня народження Лесі Українки, великої поетеси ім'я якої овіяне всенародною любов'ю. Леся Українка... Це ніжне і дзвінке ім'я належить до найвеличніших імен нашого народу. Псевдонім Лариси Петрівни Косач твердо і назавжди зафіксований у пам'яті кожного українця. Це була людина виняткової мужності і принциповості, духовної краси і мистецького дарування. Її талант виявився у багатьох різновидах літературної праці - поезії, драматургії, прозі, літературній критиці і публіцистиці. За життя Леся Українка була відома не лише в Україні, а і за її межами. Нині твори поетеси читають на різних континентах, видаються мовами багатьох народів світу.
Відеоролик присвячений 150-річчю від дня народження Лесі Українки див. за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=w2bcIK7-Klg&fbclid=IwAR2FdwcL-WQMdTKuTBW8JP2g99ZeQ1q_6-JtYmWsN7twyuxotnuO_uV4BpM









Довго щирими сими словами
До людей промовлятиму я ...

Немає коментарів:

Дописати коментар